Wednesday 30 May 2012

saya sangat free~~~

Alhamdulilah~~~
berakhirlah sudah prtikal aku disekolah menengah kebangsaan Bandaraya KK... huhhuhuh,
walaweeeeeeeeeee (word yg aku copy from kwn) ehehehehhe~~
dan terimaksh kepada guru2 kaunseling yang banyak membantu aku sewaktu ptikal 3bulan itu...
amat2 berbesar hati menerima tunjuk ajar mereka dan ini banyak memberikan aku peluang untuk belajar dimana kekurangan yang perlu aku perbaiki d masa2 akan datang...
dan sekarang, betapa aku rasa aku sangat bosan menanti kemasukan semester baru...
aduh!!!!!! BOSANNNNNNNNNNNN~~~~
Aku ingat aku mahu kerja bah~ aduh!! aku lebih suka tension pasal kerja dari tension memikirkan orang yang tiada pedoman hidup!!!!!!!
isk!!!!! malas mahu ingat~~
so, skg nie aku rasa aku perlu focus pada kerjaya.... uhm!!!! pa ya kerja yg bagus nie~~ uhm!!!!
tp, untuk pengetahuan kamu~~ skg nie aku jd bisneswomen~~ aku jual product kecantikan secara online..so, ini rasanya dapat membantu aku untuk mencari income~ walaupun begitu payah mahu mencari pelanggan~~ tp, at least aku mencuba...
so, doa kn terbaik utk aku ya~~ AMIN YA ALLAH~~~
tp, setakat nie...sambutan agak menarik~~ mudah2an aku dpt lagi pelanggan yg ingin mencuba nya~~
so, itu sahaja buat hari ini~~
hehehehhe~ all the best

No comments:

Post a Comment


Sharing is caring ^_^