Wednesday 24 October 2012

DEBARAN KIAN TERASA

ASSALAMUALAIKUM... (SEBAGAI PEMBUKA KATA)

Buat sekian lama nya, hari ini baru terasa mahu "update" sikit aku pnya entry.. ekekekkee...:P
lama sgt rasanya... aku berdiam diri dr untuk mencoretkan sepata dua kata d blog aku nie... apapn, tadaaaaaaaaaaaa.... aku disini dengan hasil nurkilan ku sendiri.. heheheh..:)
untuk ku kongsikan bersama semua,
post aku yg bertitle kan "debaran kian terasa" amat sesuai dengan cerita ku buat kalian disini,
hari yang aku nanti-nantikan, kini tdk lama lg...
hari aku bergelar siswazah "IJAZAH sarjana muda dengan kepujian (kaunseling)"
3/11/2012 merupakan tarikh aku menerima segulung ijazah~~ walaupun, pada sesetengah orang ianya merupakan sesuatu yang biasa2 sahaja.. tapi pada aku... itu lah hari yang aku nanti kan selama ini.. walaupun, lepas nie mgkin aku akan lebih memikirkn pasal kerjaya.. tetapi itu tidak apa.. kerana, itu memang lumrah dunia... lebih2 lagi aku sangat2 lah memerlukan duit untuk menyara kehidupan ku. wlaupun aku tahu, aku mempunyai kedua ibubapa yang berkerjaya, tp itu bukan alasan untuk aku dimanjakan.. ehhehehe.. manja lah sangat kan...
selain itu, apa yang paling mengembirakan aku, dalam masa sama aku menanti untuk pg aku pnya convocation... aku sebenarnya tidak sabar dengan hadiah ku nanti.. hehehehe.. (opz, inda bley bagitahu disini, nanti tidak termakbul plak) ehehehhe... apapun, mudah2an PASTI ada untuk ku... yeah....
apapn, aku juga ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada my unty mimi n my grandma sbb, sudi mahu sama2 pg menghadiri aku pnya konvocation d KL nanti... semoga nanti aku dpt berbalas pantun kepada mereka.. and buat my parent bapa n mama, tq sangat2 sebab bertungkus lumus mencari nafkah untuk hari itu... tidak lupa kepada my sis, tahniah kerana turut menamatkan pengajiannya di UMS tempoh hari...
ok lah.. itu saja dari ku... nanti ada masa terluang aku akan update lagi ya... :)

No comments:

Post a Comment


Sharing is caring ^_^